Het weekend - Reisverslag uit Aix-les-Bains, Frankrijk van aixlesbainszernike2016 - WaarBenJij.nu Het weekend - Reisverslag uit Aix-les-Bains, Frankrijk van aixlesbainszernike2016 - WaarBenJij.nu

Het weekend

Door: Nienke Dobma

10 Oktober 2016 | Frankrijk, Aix-les-Bains

Zaterdag zijn we rond 11 uur aangekomen in Aix-les bains. Onze uitwisselingen stonden ons op te wachten en je merkte dat iedereen het toch wel een beetje spannend vond. We gingen met onze uitwisseling mee naar huis en ik kwam in een mooi huis net buiten het centrum van Aix-les bains terecht. De mensen in Frankrijk zijn super aardig alleen het communiceren is een beetje lastig. De meeste Fransen kunnen niet zo heel goed Engels dus het is af en toe moeilijk om elkaar te begrijpen. Ik
Ben zaterdag naar de manege van mijn uitwisseling geweest en vandaag( zondag) naar een paardrij wedstrijd ergens in de bergen geweest. Het duurde de hele dag en dat was best een beetje zwaar want het was heel
Koud en je zit de hele dag tussen de Fransen dus je kunt niet echt lekker met iemand kletsen ofzo. Morgen gaan we bergwandelen en zien we de klas weer. Dan kunnen we gelukkig eindelijk weer Nederlands praten

• 10 Oktober 2016 - 16:21

Marian:

Ik heb al begrepen dat je voor de komende periode genoeg paarden hebt gezien ☺️.
    Heel veel plezier de rest van de week en maak er een onvergetelijke belevenis van!