Wandeling in de bergen (2) - Reisverslag uit Aix-les-Bains, Frankrijk van aixlesbainszernike2016 - WaarBenJij.nu Wandeling in de bergen (2) - Reisverslag uit Aix-les-Bains, Frankrijk van aixlesbainszernike2016 - WaarBenJij.nu

Wandeling in de bergen (2)

Door: Soluna

Blijf op de hoogte en volg

12 Oktober 2016 | Frankrijk, Aix-les-Bains

Ik moest vandaag om 6:30 opstaan alleen ik had me verslapen omdat de wekker niet afging en daardoor werd ik pas om 7:00 wakker. Het was erg bewolkt en koud dus had ik warme kleren aangedaan. Ik ging naar school om 7:30 met de auto en het laatste stukje gingen we lopen. We gingen met de bus de bergen in. Daar maakten we een bergwandeling naar een kruis. Toen we daar stonden zag je niks als je naar beneden keek omdat we waren boven de wolken. We waren op een hoogte van 1500 meter. Daarna gingen we abseilen. Dat vond ik echt heel leuk om te doen. Daarna gingen we weer met de bus terug naar de school en weer terug naar huis.

  • 15 Oktober 2016 - 10:56

    Annelies:

    Dat ziet er echt fantastisch uit, wat een uitzicht en wat hoog!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Aix les Bains

Actief sinds 22 Sept. 2016
Verslag gelezen: 319
Totaal aantal bezoekers 6975

Voorgaande reizen:

07 Oktober 2016 - 15 Oktober 2016

Exchange met Aix Les Bains

Landen bezocht: