Grenoble - Reisverslag uit Aix-les-Bains, Frankrijk van aixlesbainszernike2016 - WaarBenJij.nu Grenoble - Reisverslag uit Aix-les-Bains, Frankrijk van aixlesbainszernike2016 - WaarBenJij.nu

Grenoble

Door: Ellen Versteegen en Anna Valk

14 Oktober 2016 | Frankrijk, Aix-les-Bains

Vandaag gingen we om 8:00 uur naar Grenoble. We kwamen aan bij Museé de Grenoble . We kregen per groepje een plattegrond en een tour apparaat. We moesten ook drie opdrachten maken voor het vak ckv. Je moest drie kunstenaars opschrijven die je kende en van wie er een schilderij in het museum hing. Dit was erg moeilijk omdat we eigenlijk niemand kende... Ook moest je een foto maken van het kunstwerk dat jij het mooiste vond en vertellen waarom. De laatste opdracht was dat je een kunstwerk of een deel van het museum na moest tekenen. Dit was wel lastig en weinig mensen hadden hun ckvboekje bij zich... Maar het was wel mooie kunst en het was gezellig! //donderdag ochtend // Anna Valk// Ellen Versteegen

Tags: Grenoble